Dark Elite Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Vilken tycker ni är sötast? Jag tycker Magby! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja magby tycker jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag tycker Mew är sötast :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är väll ingen baby pokemon... Togepi är sötast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är väll ingen baby pokemon... Togepi är sötast. är det inte :huh: tänkte att mewtwo var uppgradering OSV :P förlåt.Då tycker jag Pichu är det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Mewtwo är bara kloningen. Aja, back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Togepi, magby LÄTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Magby e den fulaste ju!Te och me Smoochum e sötare! Men sötast e...PICHU!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Magby tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 jag gillar togepi bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 electabuzz- kan ni säga alla baby pkm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Pichu är ju självklart, eller... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg