Hoppa till innehåll

Fable


Light

Rekommendera inlägg

  • Svar 170
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men Ena behöver hjälp, och där vill man inte gå offtopic.. Och andre Frågar om man har, när det inte har släppts.. Medans jag undrar (följande) :

 

- Tror ni det kommer bli bra ?

- Vad det bästa kommer att vara ?

- Ska ni köpa det..

 

Är det samma sak, jag vill inte få komentaren "off topic" hela tiden, därför tänkte jag att jag skulle skapa ett där man kan diskutera om det är, ja det jag skrev..

Men om du nu tycker det är fel med det (du själv som brukar säga att man är off topic) Vet jag inte vad man ska göra åt saken <_<

 

*NÖJD?*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj då, men.. Jag har inte sett den tråden på jättelänge (har glömt den) :(

Men börjar man skriva på den får man väll komentaren, varför dra upp ett ämmne som legat nere så länge.. Är det inte bra med en ny o fräch tråd ? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fable är överhypat som f*n

gick från att vara ett spel som tog över 100 timmar att klara till ett spel som var avklarat under 10 timmar.

 

betyg 8/10 xbox-se

joo jag vet och det är den där j*vla Peter (konstigt efternamns) fel som håller på att säga massa saker som han inte kan hålla men jag blir fortfarande förbanad på folk som säger att spelet blir sågat när den får 8/10 för det är ett bra betyg(kanske inte lika bra som folk hade hoppats med fortfarande bra).

Edit: 20-30 timmar var det väl :D

 

 

Såg inte ditt inlägg Halo_master. Aja det är okej för denna gång ;) men jag tycker fortfarande att man ska kolla upp lite innan man gör en ny tråd okej ;)

Redigerat av Haggen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fable är överhypat som f*n

gick från att vara ett spel som tog över 100 timmar att klara till ett spel som var avklarat under 10 timmar.

 

betyg 8/10 xbox-se

Jojo mn o andra sidan så kan man ju köra om det som ond eller god (beroende å va man tycker) Jag ser fram emot det.. Det fick höga poäng iaf :)

 

Föresten varför 2 likadana inlägg ? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...