Light Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Har klarat det två gånger...Klarar det ganska snabbt. Som god och ond eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag håller på med min andra... första e god så det skiner om det min andra e ond så det stinker om det xD men ajg undrar en sak.... kan man få håret blont? efter som på reklamen och filmen som kommer efter ett tag om man inte rör någe så ser man gubbar som har blont hår ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Veté jag f*n.... Ta upp de i ett nytt ämne vet ja B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 ite onödigt ;) man kan juh få svaret här >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jaaoo... Iochför sej... Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag håller på med min andra... första e god så det skiner om det min andra e ond så det stinker om det xD men ajg undrar en sak.... kan man få håret blont? efter som på reklamen och filmen som kommer efter ett tag om man inte rör någe så ser man gubbar som har blont hår ;) Okej. Joo det undrar fkatiskt jag också, dom lär ju inte visa något om "inte" går på spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag tror inte att det är riktigt blont hår utan mer vitt som man får när man blir äldre och är god Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 nepp för det ser abolut blont ut och snubben på den lilla filmen i inte direkt gammal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 nepp för det ser abolut blont ut och snubben på den lilla filmen i inte direkt gammal Det håller jag med om ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har aldrig spelat det..Och kommer troligen inte göra det heller. Värdelöst, overkligt trams.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har aldrig spelat det..Och kommer troligen inte göra det heller. Värdelöst, overkligt trams.. JAg tycker du borde ge det en chans, du kanske tycker det är kul, men om du inte testar så vet du ju inte. Visst är det så..Men okej, alla får ha sin egen mening om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Är det overkligt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg