Haggen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Som jag har sagt i flera andra trådar jag föredrar som sagt att skaffa en egen uppfattning så jag ser fortfarande fram imot Fable även fast den har fått lite negativa åsikter men jag tror fortfarande att det kommer bli en rolig spelupplevelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Blev nåt fel, vene redigt vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Blev nåt fel, vene redigt vad Okej, vi förstor iaf vad det stog :D Jaja, det där med att man kan köra spelet 2 ggr det är faktiskt en riktigt bra grej tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Klart det kommer bli bra! har läst mycket om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Joo, men dem flesta har nog lite föör stora förväntningar om det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 mmm... vissa har väl det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Du, verkar det som N-graved. jag citerar: "Klart det kommer bli bra! har läst mycket om det... " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Det är faktist bra...Hade stora förväntningar jag...Men jag tycker att det är svin rpligt. Kommer att köpa det så jag kan spela live. HAr ett bränt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Är spelet lätt ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Det kommer att bli asbra, jag ska köpa det, helt klart B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Det kommer att bli asbra, jag ska köpa det, helt klart B) Håller med.. Själv har man ju förhandsbokat för länge sen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Är spelet lätt ? ;) Hoppas det är medelsvårt iallafall :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg