Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ja för lätt är inget kul, och för svårt är inte häller kul så .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 3 dagar kvar nu och jag börjar längta mer och mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ja, jag var o frågade i affären fall dom kunde lägga undan ett åt mig, så dom har gjort det.. ohh vad kul det ska bli, men fasen att det inte kunde vara på lördagen istället, jag kommer ju inte kunna koncentrera mig på lektionerna på fredag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 okej jag kommer inte heller kunna konsentrera mig på fredag det är tur att vi slutar 10 över 2 :D . Och då kommer för hoppnings viss ett nytt Fabe ligga på sängen när jag kommer hem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Skulle vilja skolka hela dagen, men nä jag gör inte det.. Pust, vad kommer vara det bästa tro ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag tror spelglädjen kommer vara bäst och grafiken. Tänk att få följa sin gubbe från tonåring och sen bli en vuxen mäktig krigare :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Kommer inte bli bra. Tror inte på det. Jag ska i alla fall inte skaffa på länge. Helst aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 okej ja det har fått lite dålig kritik men jag tror att det kommer bli bra(är inte så kräsen av mig :D ) men jaghar full förståelse för att du inte tror att det kommer bli bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Kommer inte bli bra. Tror inte på det. Jag ska i alla fall inte skaffa på länge. Helst aldrig. Jo jag förstår dig helt klart, men ja som Haggen brukar säga : Alla får tycka vad dom vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Äntligen, imorrn kommer det :) Sry för dubbelinlägg ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Äntligen, imorrn kommer det :) Sry för dubbelinlägg ! Men för Haggen kom det idag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Gjorde det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg