Steezy Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Gjorde det? Jepp. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Men, hur f*n kan han det ? Dom får ju inte börja släppa spelet förren imorrn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Dom ska ju inte få släppa det juh..Är det sant, Haggen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Som kassler sa, det är ett överhypat spel.. -.- Men iaf, det är fått anting sämst, medel eller topp betyg från IGN läsare.. Så det beror ju på vad man gillar.. Ska nog köpa det och se om jag gillar det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Där har du faktiskt en poäng.. Men själv så gillar jag faktiskt sånna spel, men ja det kan lika gärna vara ett skitspel, man vet ju inte (ännu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Nu vill jag bara medela att jag har fått Fable och att det är skit kul!!!!! :D Var tvungen att stoppa spelandet för att jag fick huvudvärk hehe 4 timmars spelande bli lite för mkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Pallar du bara 4 timmar :P? Jag pallar minst 10 timmar i sträck om man kommer vidare ganska snabbt och det är kul ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Nu vill jag bara medela att jag har fått Fable och att det är skit kul!!!!! :D Var tvungen att stoppa spelandet för att jag fick huvudvärk hehe 4 timmars spelande bli lite för mkt :D Men dom får ju inte släppa det förren imorgon, eller hur ?Haggen hur har du lyckts få det så tidigt ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Min klocka behöver: 39 minuter och 1 timme tills det är fredag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (Halo_Master @ 07/10-2004 22:09:14) Nu vill jag bara medela att jag har fått Fable och att det är skit kul!!!!! :D Var tvungen att stoppa spelandet för att jag fick huvudvärk hehe 4 timmars spelande bli lite för mkt :D Men dom får ju inte släppa det förren imorgon, eller hur ? Haggen hur har du lyckts få det så tidigt ? ;) vet icke jag beställde det bara från webbhallen för nån månad sen och så kom det idag jag bor ju i stockholm oxå så det är ganska nära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 host host alla som inte har testat det hur kan ni säga att det är dåligt det är typ ett av dom bästa spelen genom tiderna ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) Kanske inte ett av dom bästa spelen genom tiderna enligt mig men jag håller med dig om att det är ett fruktansvärt roligt spel kanske ett av dom bästa på Xbox just nu Redigerat 8 Oktober 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg