nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Denna helt vita ruta är VERKLIGEN underbar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) spelet kommer ju att släppas om ett år.Eftersom i developers info står att ett demo kommer vara färdigt vid nästa E3,och näst E3 är i maj! Redigerat 7 Oktober 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Helt vit ruta? På min dator är det en bild ifrån det nya Zelda-spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Helt vit ruta? På min dator är det en bild ifrån det nya Zelda-spelet... jag ser också bilden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 min dator laggar kan inte se bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (ZteelMan @ 07/10-2004 20:14:44) Helt vit ruta? På min dator är det en bild ifrån det nya Zelda-spelet... jag ser också bilden.. Och nu ser jag den också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jodå. Inte som grafiken på Windwaker. Och det är bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (Ph0EniX @ 07/10-2004 16:50:23) det kommer att vara som oot det släpps exklusivt (vad annars) till gc och namnet är ännu inte bestämt nintendo.com (det kommer om ett år ung.) vadå ett år ne du kommer väll i jul!! ifall du kolla saiten så står det 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 NEJ! DET ÄR DET FULASTE ZELDA SPELET NÅNSIN! T.O.M. DET FÖRSTA VAR BÄTTRE!!! MÖRK-FUL-ZELDA BORDE DET HETA!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) NEJ! DET ÄR DET FULASTE ZELDA SPELET NÅNSIN! T.O.M. DET FÖRSTA VAR BÄTTRE!!! MÖRK-FUL-ZELDA BORDE DET HETA!!! :angry:du kanske tycker det men inte vi andra.. och förresten kanske det kommer till hösten 2005 Redigerat 8 Oktober 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag ser också det nya zelda spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag tycker att det verkar jävligt bra! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg