vincent_spider Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) :lol: Ville bara säga att gta san andreas kommer inte att ha en lika bra skugga som driv3r har det. Jag bryr mig verkligen om Skyggan Redigerat 8 Oktober 2004 av vincent_spider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 för det första driver3 suger....är för välgjort det gör spelet tråkigt.... gta grafiken har alltid vart hyggligt bra och det är exakt det som gör spelen så j*vla bra.. inte över gjort.... :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r driv3r har as bra skygga men inte san :( vad menar du??? :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 en fråga bara . VEM F*N BRYR SOM OM SKUGGAN?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ehm, Spiderman . Driv3r må ha fin skugga, men är det ett roligt spel ? Nej just de, GTA seriens spel är så ini helskotta kul och Driv3r är bara välgjort . Tack för min åsikt .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 en fråga bara . VEM F*N BRYR SOM OM SKUGGAN?? vet inte men det stavas Uzumaki inte Uzamaki... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 eeee va?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jezus * Härmad Dannie * :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (GTA KILLEN @ 07/10-2004 21:11:18) alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r driv3r har as bra skygga men inte san :( vad menar du??? :blink: :blink: han menar om grafiken på ett spel är för bra gillar han inte det...det är väll inte svårt... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 (Heaz @ 08/10-2004 21:09:50) (GTA KILLEN @ 07/10-2004 21:11:18) alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r driv3r har as bra skygga men inte san :( vad menar du??? :blink: :blink: han menar om grafiken på ett spel är för bra gillar han inte det... det är väll inte svårt... :zzz: Där ser man nån som förstår jag gillar gta men ni vet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 vem bryr sig om skuggan om rästen av spelet e skit bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg