KazeN Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag kollade med sökmotorn i allmänt och såg ingen annan tråd om detta. Till frågan: Vad har ni för dröm att jobba som? (det måste vara ett jobb inte t.ex. Jag vill bli miljonär) När ni svarar så berätta gärna varför ni skulle vilja bli det. Om ni redan är vuxna så kan ni kanske säga vad ni ville bli när ni var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Data expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Skulle vilja bli Polis eftersom det finns alldeles för få poliser i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Lokförare på Knutenborg... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag vill bli bäst... Men de tär jag ju redan.... Men annars.... Sån som jobbar med Grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Ska bli IT-tekniker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Jo man har ju lite saker man kan tänkas vella bli. Spelutveklare, gitarrist, filmskådis eller manusskrivare skulle vara kul. :rolleyes: Redigerat 11 Oktober 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Tv-spelsutvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 bil mekaniker :cool: :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Något innom IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Drömmen som liten/ungdom var att bli sportjournalist. Det är fortfarande något jag vill bli. Tills vidare får jag köra buss. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Hehe, många vill visst hålla på med data. Själv vill jag också bli spelutvecklare för att det är något jag skulle kunna tänka mig. Spel tar mycket av min fritid + att kunna glädja ungdomar när man blir stor sedan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.