Hoppa till innehåll

Mobbad Varje Dag


Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

Gäst data-typen

en dag när jag blir mobbad:

när jag kommer in till skolan så kommer några killar och är i vägen i korridårerna

samma killar kommer när jag är på väg till maten

och när jag äter så kommer dom och sita vid mitt bord när jag är med mina kompisar på rasten följer dom efter mig och när jag kommer från biblioteket så tar dom min bok av min hand och jag måste springa efter dom till deras klass!!!

alltid när dom är nära mig så säge dom typ:vad heter du, ska vi bli vänner.!!! ajg för sökte bli vän med dom och sedan bästämde vi en träff på habbo och de lurade mig där. :angry: :( :cry: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag brukar skrika åt dom men dom kommer till baka nästa jag vill att dom ska vara borta för evigt

polis anmäl dem för att dem snodde möbler det kostar ju pengar.jag skulle spöa upp dem en efter en men säg till läraren. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

tips 1: Säg till din lärare lr så kan du anmäla dom.

 

tips 2:Om tips ett inte funkar, läs då ondskan. Där lär du dig hur man ska banga skallen ur dom.

 

tips 3:Träna mycket som t ex. gör armhävningar varje gång innan du går o lägger dig. Eller så kan du börja på Karate eller nån annan kampsport.

Sedan kan du banga skallen ur dom. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slither och Uzamaki Naruto har rätt, Ignorans är det bästa sättet, tar dom din bok och du jagar dom tycker dom det e kul och fortsätter, men struntar du i det får du te baka boken på nåt sätt när dom förstår att du inte tänker jaga efter dem! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...