Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det finns ingen mening med att slå dem, för då råkar man illa ut själv!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det finns ingen mening med att slå dem, för då råkar man illa ut själv!!! ;) Det är rätt han ska väl inte bara drivas runt med mobbing,Så han måste ge igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 puh! nu är det uppklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 puh! nu är det uppklarat Okey :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 bra att det löste sig :) ett litet råd till er alla som föreslagit våld som lösning: all typ av våld (fysisk) är enligt svensk lag förbjuden och det är straffbart tekniskt sett skulle jag kunna anmäla en kompis ifall han knuffar mig i matkön tillexempel. förstås gör jag inte det eftersom jag vet att han inte menar att skada mig men bara så att ni vet. att våld knappast löser nåt är inte självklart men att ni kan straffas för det lr bli polisanmälda det är själklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 bra att det löste sig :) ett litet råd till er alla som föreslagit våld som lösning: all typ av våld (fysisk) är enligt svensk lag förbjuden och det är straffbart tekniskt sett skulle jag kunna anmäla en kompis ifall han knuffar mig i matkön tillexempel. förstås gör jag inte det eftersom jag vet att han inte menar att skada mig men bara så att ni vet. att våld knappast löser nåt är inte självklart men att ni kan straffas för det lr bli polisanmälda det är själklart ja, men om man blir överfallen da av 5 typer??ska man bara stå där utan att göra nåt bara för att fysiskt slag e förbjuden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ring polisen lr nåt då? ropa på en lärare (om du är i skolan eller spring, det är nog det bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 bhur vart det uppklarat!?+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 puh! nu är det uppklarat Hoppas du gav dem ordenklig omgång :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 men asså om det e fem stycken som attackerar dig så har du rätt att spöa dem det e självförsvar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Vet inte om det är sant men är det inte så att efter 3 slag så blir detmisshandel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jo det e sant d sa snut-ingvar iallafall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg