Hammmar Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 tja.. jag tänkte köpa ett nytt spel till X-box .,. viket ska man köpa då?? fifa 2005(kommer imorrn),Fable eller nått annat några förslag?? svara snälla ... hej då X-box ägeer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 vänta till halo 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Men hallå, det är ju nästan en månad kvar.. <_< Humm sattsa på Fable om du gillar rollspel, gillar du sportspel så köp Fifa 2005 (testat på dator, sk*t kul) Och first person shoter spel, så Halo (som du förmodligen har, men om inte så köp det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Fable tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Fable tycker jag Håller med dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Fable är nog ett fint val.. Men rekommenderar även splinter cell spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Fable är nog ett fint val.. Men rekommenderar även splinter cell spelen. Ja splinter cell om du har mkt tålamod ja, annar så ska du inte köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 fable eller cs om du har live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Fifa 2005 kommer inte bli så kul tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 ifall man redan har ett fifa (som inte är äldre än nåt år) är det nog onödigt att köpa årets version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Med tanke på att den fick 8/10 av superplay så överväger til loch med jag att önska mig det till jul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Eftersom det är bra på dator så lär det ju vara bra på XBox också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg