Fantasy man Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag vill veta om ni tittar på manga. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 i bland... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag vill veta om ni tittar på manga. :gitarr: 1. Det heter Anime inte ''Manga Filmer''2. Ja jag kollar på Anime, och Läser Manga mycket. ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_< Fast Spirited away e jättebra!^________^ Akira e verkligen bra! Fast d e både manga och anime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 manga är ett lättare ord för animeade filmer, böker mm. Jag tittar på green green,naruto mm. min favorit är tank police ska köpa nya filmen snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Kollar på Animè... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Fast ja tittar på Anime^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_< Fast Spirited away e jättebra!^________^ Akira e verkligen bra! Fast d e både manga och anime... dem tar inte ut Mycket anime för att Sverige är så känsligt att dem inte tar ut nåt som är blodigt av anime och våldsamt med död och sånt.som i Dragonball Z när nappa slår av Tiens Arm så kommer det en massa blod det är typ svenska pansionerer som inte vill att det ska finas sånt.det har jag sett i en Anime protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (0012 @ 15/10-2004 18:20:18) dom enda animena e ju pokemon o dom andra sopserierna...<_< Fast Spirited away e jättebra!^________^ Akira e verkligen bra! Fast d e både manga och anime... dem tar inte ut Mycket anime för att Sverige är så känsligt att dem inte tar ut nåt som är blodigt av anime och våldsamt med död och sånt.som i Dragonball Z när nappa slår av Tiens Arm så kommer det en massa blod det är typ svenska pansionerer som inte vill att det ska finas sånt.det har jag sett i en Anime protest. d va d ja tänkte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 de holler ljust nu på att cencurera sagman king det blir inte lika bra som drn o cencurerade på grund av för mycket blod, svär ord mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 heh, jo..visst ser man på Anime..läser manga oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 själv får jag manga, anima nyheter direkt från japan och det tar ungefär en månad att översätta. men det är värt det för jag kan beställa anima deräck från japan/ översatt till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.