Shaddy Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Är d nån som sett Alien-filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Nej!, men min kompis älskar dem!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 håller på att få tag på dom. har bara sett ca. 10 min i början av en alien film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 klart f*n man sett alla aliens-filmerna. dom är ju kult! alla ni småglin som inte sett dem har verkligen missat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_< hahaha vilken cp unge ;D klart man har sett alla alien filmerna man har ju till och med alien boxen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Alla har sett den förutom jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 de är rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 dom finns på d stället där vi hyr film o sånt... fast den e alltid utlånad... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Första filmen e ganska dåligt gjord, den e ju från typ 80 nånstans. Fast den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 vadå dåligt gjord? menar du special effekter, så fanns det inte mycket bättre då. det är ju knappast en film där man ska ha djupgående personporträtt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 tykte det var ganska bra effekter för att vara från 80-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.