admin Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Hej tänkte att om folk är intresserade så skulle man kunna få en titel här i forumet där det står: "Elite chattare" Kravet är att man är inne i fuska.se chatten mycket. Hade tänkt mig att de 3 mest aktiva i chatten som vill ha denna speciella rank skulle få den. Att vara aktiv menas att man är inne så mycket man bara kan och dessutom skriver lite då och då.. Helst så mycket som möjligt. När man väl får denna specialrank så krävs det dock att man fortsätter och vara aktiv i chatten för annars kommer en annan aktiv chattare få denna rank istället. Själv har jag igång chatten dygnet runt även om jag inte kanske alltid är där. Heter f.ö. Cr0wN i chatten. Är ni aktiva och är ute efter titeln/ranken så skriv till mig (privat) på chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Moderatorer får ine heller vara med va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jättebra idé admin :) Tyvärr så är jag gruppledare för Fallen Avatarz men som jag sa, jättebra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Gick tydligen för gruppledare med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Bra ide faktist. Komme rnog också att göra chatten mer populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag kan inte gå in på chatten :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag kan inte heller det... det står " programmet svarar inte" varför det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Nu kan jag.. men kan man få ranken nu???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag kan inte heller det... det står " programmet svarar inte" varför det?? Har du brandväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 nä ,tror inte det , har kommit in förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Troligen din webbläsare som krånglar.. ev. så kan du ladda ner nyaste Java eller ladda ner Mirc och komma in på #fuska.se @ QuakeNet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Får man poäng eller sådant? (inte för att jag går in därför, ute efter ranken :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.