mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jag kommer in hur lätt som helst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag har inte testat chatten :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zacha2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 take it izzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zacha2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag har inte heller provat chatten :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 det hackar och sånt när jag går in.Jag har java Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 senaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag är nog den mest otroliga, jag har blivit perm bannad (verkar de som) två gånger om utav samma orsak, du vet, skriva fel länk i fel fönster osv osv ( :rolleyes: ) unbanna mig, så, javisst, elitechattare som är bannad från chatten o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 tycker det är lite dött på chatten.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ja det blir ofta så när nf o jag inte är on samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 enda du gör är ju att snacka med fishbot och småfisidla o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Skaffa mIRC så kan ni vara på chatten utan Java. För mig funkar inte Java chatten heller så jag leta efter andra chatt fönster man kan va inne i och chatta med samma personer, märke #Fuska.se Quakenet och jag använder ju Quakenet med min mIRC så jag tänkte "Varför inte bara vara inne och ha lite babbelmangel, inte för att skryta men Klicka här Sen bläddrar du ner till Personer som varit mest aktiva: och söker upp "Wish_Maker" så ser du att jag är ganska aktiv på chatten och snackar mycket, bläddrar du ännu längre ner så ser du andra stapel diagram med mig med i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 okej, chatten.. Okänd noob: HALLÅ HEJ Okänd noob: HALLÅ SVARA?!?!?!?!? Okänd noob: SVARA j*vla CPEN Okänd noob kicked by Pingvinen < Caps abuse 100% > Join » Okänd noob Okänd noob: HALLÅ SVARA DÅÅÅÅÅ?????? Okänd noob: HALLÅ AHALÅ???????????? HALÅÅÅÅÅÅÅ SVARA?!!!!!!!!!?!?!?!!??!?!?!?!!? Okänd noob quit: (Excess flood). .. En helt normal dag i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.