Guggo Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 chatten har blivit sååå död på sistione :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 :P Guggo, du är inne vid fel tidpunkt =). Tror jag :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) är ju inne samtidigt som dej, men du bara sover och äter glass :) Redigerat 12 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 är ju inne samtidigt som dej, men du bara sover och äter glass :) Damn you got me! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag får något konstigt felmedelande när jag försöker logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trillaren Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jaha!!! Var BÖRJAR Jag...Jo ALLA Gaaaamla inlägg syns FÖRST = KASST Det borde väl vara logiskt att se nytt problem osv. Just för att dom gamla är PASe`. Nya problem eller info får man gräva efter !!! Nya spel = NYTT OK? Och TJÖTEN kommer jag inte änns in på...chatta är prioritering No 1. Jag har ingen BRANDVÄGG eller annat. Tips >>Tror att det var 2002 som passagen hade en liten ruta som bara fanns där. Så man kunde ställa frågan eller vad de var. Enkelt ------- :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Just nu funkar inte chatten. för man behöver java va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Japp Filiandor, Java måste du ha. Eller en ircklient. T.ex. mIRC, http://www.mirc.com Woho bnc :D Nu idlar jag 24-7 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Är inte i chatten längre PGA pain in the asses som man säger i staterna... Kicks utan anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ska bli medlem när jag blir större, skolans datorer har sprätt chatten tror jag. Men ibland kanske ni ser mig på chatten, så håll utkik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Är inte i chatten längre PGA pain in the asses som man säger i staterna... Kicks utan anledningar. Såvitt jag vet kickas man bara om man inte följer reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Vad här är ett regelbrott herr epaaj [+NesseN] haha aa jordgubbe [@epaaj] Fislotta, palla se dig quitta varje gång du kommer hit [+NesseN] uptime: 1d 2h 3m 55s :: record: 4d 10h 27m 52s [+NesseN]f*n [+NesseN] ;p [Fislotta] huh [+NesseN] banna honom epaaj! [Fislotta] :/ [+Miilkaeyhm00w] uptime: 4w 1d 10h 27m 52s :: record: 4w 1d 10h 27m 52s [@epaaj] :) » epaaj +b *!*@Mujo.users.quakenet.org [@epaaj] ^^ [+NesseN] kick! [+Miilkaeyhm00w] x0t dina bajshistorier äger ^^ »Fislotta was kicked by epaaj [Fislotta] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.