Guggo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 bah ! bara nessen och boffaroffe som sitter i chatten 24/7..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 kommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 bah ! bara nessen och boffaroffe som sitter i chatten 24/7..... Welcome to the 'real' world =P Spirit: Om NesseN`bnc heter NesseN och Slasktratt (MeM) är inne så kan jag garantera att det skrivs minst 15 rader var 20:e sekund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 15 per sekund om jag spammar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 kommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu? vars kan jag ladda hem de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 kommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu? www.mirc.com ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Passa er för en viss typ vid namn Bananlik.. Han kan vara lite elak ibland. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 15 per sekund om jag spammar. :) Du blir kickad efter 8 rader. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Kom på det förut också. Skåningen = Bananlik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 ni ska inte ha den java chatten som är java utan skaffa isåfall skaffar ni mIRC och det är ganska komplicerat. men det är mycke roligare och coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Äähh... Chatten här på Fuska.se har jag varit inne på två gånger. Varje gång var jag inne i ungefär 5 minuter. Hellre intresserad av att skriva i forumet och skriva väldigt långa meningar. ^^ My purpose of life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Äähh... Chatten här på Fuska.se har jag varit inne på två gånger. Varje gång var jag inne i ungefär 5 minuter. Hellre intresserad av att skriva i forumet och skriva väldigt långa meningar. ^^ My purpose of life! plz Rowyn kan du snälla gå in!!! Om du är inne på java chatten förstår jag att du är inne 5 min men ladda ner ett program iställe!!!! Rowyn alla spela Quake och CS bara!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.