Katt Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Men varför går det inte att komma in på chatten. Det står ju bara 'Unable to connect to server.' ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Men alltså,vad är skillnaden mellan IRC och Java? Det är väldigt stor.IRC är ett nätverksprotokoll som används som chatt. Java är ett programmeringsspråk som man kan koda program i. Så "Java-chatten" är en klient/program för att ansluta till IRC som är kodat i Java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag är ganska ofta inne på chatten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag är ganska ofta inne på chatten. :) Jag med, det brukar vara kul där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag är också där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Är där ganska ofta brukar heta ZooK men idag hette jag drcheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Men herregud. För det första måste man skriva för att bli Elitechattare för det andra är ragnarök på semester ooch den är han som brukar få upp stämningen. Jag OOIE och Slasktratt brukar ha lite kvälls/natt diskutioner men inte så mycket nu när boffis inte är här. Ni kan inte sitta i 5 minuter och sen dra för att ingen skriver nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kollade in där igår. Det var totalt dött där då... verkar som om de som sitter där inne i chatten bara sitter där för att få titeln Elit Chattare. Själv tycker jag bara att det är skam att vara elitechattare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det visar att man inte har något liv överhuvudtaget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det visar att man inte har något liv överhuvudtaget :P Och att man sen är det i ungefär tre månader är ju också ett minus :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 då har man minus i liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.