Funkis Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 *Bumpar lite smått dolt* Kommer försöka vara aktiv här. Online när datorn är på, samt High-light på Lux och Luxaxix, d.v.s skriver ni något av de orden kommer det plinga till i min dator (Såvida jag har ljud på), så kan jag förhoppningsvis snacka med er lite ;) Har länge efterlängtat en lite snabbare typ av forumet.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara91 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Hej på er!! Mitt namn är Sara och kom från Irak Jag har inte varit i Sverige så länge ungefär 3 och ett halvt år Nu går jag på elprogrammet allstå i två:an hoppas att får bra kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 vad har det med irc chatten att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Hej på er!! Mitt namn är Sara och kom från Irak Jag har inte varit i Sverige så länge ungefär 3 och ett halvt år Nu går jag på elprogrammet allstå i två:an hoppas att får bra kompisar wtf? Btw. aldrig nån inne. får aldrig kontakt med nån heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Visste inte att det fanns en chat, jag ska föröka att vara aktiv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Visste inte att det fanns en chat, jag ska föröka att vara aktiv! :)Inge kul att va aktiv om ingen är inne. Men om nån kunde ta tag i den chatten så skulle jag nog kunna hänga där mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Alla går in i chatten nu XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Aldrig någon inne och om det är så är det omöjligt att få kontakt med de! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Varför ger chatten mig en bloodhound? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 J*vlar, en chatt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Fan, trodde inte den här chatten låg uppe fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.