Hoppa till innehåll

Vad Tycks?


GROM

Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

VAd tycker ni om gamecube?

Själv tycker jag att det är alldeles för mycket barn-spel.  <_< Borde vara lite mer action... Inget mario och sånt, bättre med spel som bond mm.

Men smaken är som baken, den är delad....

 

Vissa spel är barnsliga och vissa inte, det beror på vad man har för smak.

Konsollen är billig och liten så man kan sätta den nästan var som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men men vad ni partar om det här... det är några som tycket att gc är bra det några som tycker att xbox som är bra det är några som gillar ps2.... jag tycker att gc är sk'' bra för det är zelda spel på det och att resent the eivl eller nåt ... Xbox gillar jag inte för där kan man få dator virus .. ps2 suger hårt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps2 suger inte!!!!!!!!!!

 

Ps2 och Gamecube e båda bra, X box kan jag ej svara på.

Gamecube har Zelda spelen och Mario spelen och sånt.

Ps 2 har Final fantasy spelen och många andra bra spel.

 

Vad jag tycker så tycker jag att om game cube skulle få Final Fantasy spelen i sitt sortiment så skulle det äga sönder allt.

Men Playstation 2 kan man se på dvd filmer på vilket jag tycker e mycket bra, men i ps2 så finns det inte mycket spel för alla åldrar så ps2 e nog egentligen för dem äldre tror jag även fast det finns spel för äldre i Gc också.

 

Jag har båda och båda äger!!!!!!!!!!!!

Redigerat av Tidus26
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte xbox.. Vet ej varför.. Men orginalkontrollerna är så stora, det kan vara en orsak. Själv så har jag bara Gamecube... Det e otroligt bra.. Det är billigt, Kontrollerna är dom SKÖNASTE. Angående barnspelen så tycker jag att te.x super mario sunshine är kul. Mario Party är också kul.... Visst finns det spel för lite äldre som också är kul. Men spelen som är riktade till riktigt små barn är vell kanske "shark tale"..... rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo en sak till om Gamecubes grafik(motor/kort?). Jag har hört att när dom skulle konvertera Gamecube versionen av RE4 så klarade inte PS2 av några rörelser som huvudpersonen gjorde.

 

En sak till, ni som tycker en konsol är bra och dom andra suger. Jag har aldrig förstått varför en sak är bra och resterande suger alla konsoler kan ju alltid vara bra på nått sätt eller hur? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...