Laithean Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 http://img222.imageshack.us/img222/2356/blindxf6.png http://img218.imageshack.us/img218/1886/orochimarudw9.png Jag: -Nä nu f*n ska jag skissa något >O<...... Så dök det här upp, ovanligt att det dyker upp bilder när jag bestämmer mig för att skissa x_x' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Måste säga att vissa saker kan klassas "som manga" men mycket förstår jag inte kopplingen i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Bor'd. De otroligt stora misstagen hittar ni själva, kunde inte fixa dem (färglagt med bläck D: ). Orkar inte peka ut dem. Ritar faktist inte manga så ofta, läser mest 8D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag hatar manga så käft btw jag älskar manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 (redigerat) jag är inte så bra på att rita manga men här är en bild. Säg gärna vad ni tycker :D har ingen scanner så jag tog kort Redigerat 19 November 2007 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 det e ju anime isåfall.. Hallå där! Alla förstår väl skillnaden med MANGA och Anime... Kolla här. Manga (Japanska Ritade bilder) Anime (Japansk Tecknad Serie) Anime gör man av manga... Liksom man kan säga att Anime är manga, fast med ljud och bilder som rör sig och spelas eftervarandra, dock så står bilderna helt stila och är svart vita i mangan. omg ... Det är exakt samma bilder på en anime serie (t ex Dragonball) som i manga böckerna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Några tips på hur man kan få t ex ögonen jämna? dem blir typ såhär för mig : o_O inte att dem är på samma "linje" <---> utan att dem blir olika inuti.. om ni fattar ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Rullis: Det jag kan rekommendera är att du använder hjälplinjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erouko Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) Några tips på hur man kan få t ex ögonen jämna? dem blir typ såhär för mig : o_O inte att dem är på samma "linje" <---> utan att dem blir olika inuti.. om ni fattar ;< http://www.cablenet.ne.jp/%7ejapanime/tuto...eneralface.html kanske kan hjälpa dig :) det e ju anime isåfall.. Hallå där! Alla förstår väl skillnaden med MANGA och Anime... Kolla här. Manga (Japanska Ritade bilder) Anime (Japansk Tecknad Serie) Anime gör man av manga... Liksom man kan säga att Anime är manga, fast med ljud och bilder som rör sig och spelas eftervarandra, dock så står bilderna helt stila och är svart vita i mangan. omg ... Det är exakt samma bilder på en anime serie (t ex Dragonball) som i manga böckerna ... Hehe Anime är ett helt vanligt japanskt ord. det står för animation, så man kan säga att t.ex disneys filmer är anime för japanerna för att Disneys nuvarande filmer är animerade (Anime) Redigerat 30 November 2007 av Erouko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Tänkte återuppliva denna tråden eftersom det är så j*vla kul att rita. + jag skulle behöva få lite kritik om dessa bilder. Vilken ser bäst ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Dina bilder har ju inget med manga att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Nä men inte alla bilder i detta forumet är manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.