Nirvana freak Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Matte e sådär ( fick G+ på senaste provet ) men Svenska e ett av de tråkigaste ämnen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) och hur kommer min famtid se ut?? LÄSKIGT!!!!!! Redigerat 29 Oktober 2004 av Bey-blader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 gillar inte matte men engelska :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Min sämsta ämnen är englska. Jag är dålig på att skriva englska.<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) mm mvg-barna här allt (det mesta) är lätt matte är kul det enda ämne som vi inte behöver skriva långa úppsatser eller göra pjäser i. hur tusan kan du tycka sv är tråkigt, det är ju askul, speciellt när man får läsa (vi läser eldfågeln nu, eller rättare sagt resten av klassen läser eldfågeln jag läste ut den för typ en vecka sen :visslar: ) engelska är också kul då får man se på olika tv-serier Redigerat 30 Oktober 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hur i Hel*ete kan man ha kul med matte? det är as sällan jag tycker det är kul... om du e så dålig så.. <_< :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag gillar itne matte, gillade det förut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Matte suger svullen getr*v.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag hatar de värkligen... och engenska svenska.... hatar de värkligen. vill inte skrämma dig men man måste ha minst G på svenska, engelska och matte för att komma in på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag avskyr matte!!! hade ig i det när jag sökte till gymnasiet, kom inte in så jag fick gå på indviduella programmet (nu måste jag gå fyra år i ställe för tre) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag älskar matte och data förstås :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 matte är ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.