Gäst Spirtual Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Helt rätt GD ;) Det gör ju ba ont :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jackass vet jag inte.. Stairjumping iaf :P Jag tycker ändå inte man ska ha Jackass gänget som idoler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det är ju kul att titta på när man har gjort något...när vi har gjort något nytt så kollar vi på det 100-talsgånger och skrattar lika ofta hela tiden. Sen, varför ska man inte ha dom idoler?? Dom är ju roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Idoler och idoler. Kanske inte så fräckt att ha idoler som drogar och rymmer från fängelset.. Men iaf. Visst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 neeej, dom dom idoler.. vilka förebilder "kalson bungeyjump"? visst, filmen e rolig men vafan..förebilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Har du inte läst i början av filmerna (Do not etemt this at home thes are proffesionell actors) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Ingen har sagt något om förebilder! Jag tycker att dom är roliga att titta på...jag tänker inte bli som dom iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag brukar göra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) X-player: De gör ju jag hela tiden när de är snö <_< De gör inte så ont... <_< Jag snackar om att åka fort och slå sig i huvet!! :angry: Och det kan inget annat än göra ont.. Redigerat 6 November 2004 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Nej men det är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Ok, cyklar ni inte på gupp och sånt och ramlar i buskar och käkar äckliga saker då??.. Exakt så gör jag, jag cyklar i i buskar med cykel.och jag gjorde värkligen jackass idag för en tjej i min klass tuggade tuggummi så sa jag att hon skulle spotta ut det i min han sen åt jag det och jag kräktes nästan...öhhhh alla såg osså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Farligt <_< (jag var ironisk/sarkastisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.