Gäst Spirtual Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Helt rätt GD ;) Det gör ju ba ont :P Citera
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Jackass vet jag inte.. Stairjumping iaf :P Jag tycker ändå inte man ska ha Jackass gänget som idoler.. Citera
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Skrivet 4 November 2004 Det är ju kul att titta på när man har gjort något...när vi har gjort något nytt så kollar vi på det 100-talsgånger och skrattar lika ofta hela tiden. Sen, varför ska man inte ha dom idoler?? Dom är ju roliga. Citera
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Idoler och idoler. Kanske inte så fräckt att ha idoler som drogar och rymmer från fängelset.. Men iaf. Visst ! Citera
Offline Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 neeej, dom dom idoler.. vilka förebilder "kalson bungeyjump"? visst, filmen e rolig men vafan..förebilder? Citera
Farenhait Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Har du inte läst i början av filmerna (Do not etemt this at home thes are proffesionell actors) :D Citera
Simpsons Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Skrivet 5 November 2004 Ingen har sagt något om förebilder! Jag tycker att dom är roliga att titta på...jag tänker inte bli som dom iaf! Citera
X-Player Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) X-player: De gör ju jag hela tiden när de är snö <_< De gör inte så ont... <_< Jag snackar om att åka fort och slå sig i huvet!! :angry: Och det kan inget annat än göra ont.. Redigerat 6 November 2004 av X-Player Citera
Simpsons Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Skrivet 7 November 2004 Nej men det är kul... Citera
Legend_gamer Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Ok, cyklar ni inte på gupp och sånt och ramlar i buskar och käkar äckliga saker då??.. Exakt så gör jag, jag cyklar i i buskar med cykel.och jag gjorde värkligen jackass idag för en tjej i min klass tuggade tuggummi så sa jag att hon skulle spotta ut det i min han sen åt jag det och jag kräktes nästan...öhhhh alla såg osså! Citera
Gäst Spirtual Skrivet 26 November 2004 Rapport Skrivet 26 November 2004 Farligt <_< (jag var ironisk/sarkastisk) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.