leet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vad brukar ni göra när ni hartråkigt?? :blink: sjelv brukar jag surfa på nätet eller titta på tv! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Va med emma..(som FORTFARANDE är i grekland <_<) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 När jag har tråkigt tar jag fram något urgammal serietidning eller försöker hitta på nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ringer upp flickvännen loggar in på fuska Spelar xbox..... Man kan inte ha tråkit :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ringer upp flickvännen loggar in på fuska Spelar xbox..... Man kan inte ha tråkit :lol: Nästan samma... Bara att jag lyssnar på musik istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Såklart jag oxå gör :lol: Men om jag skulle säga alla saker som jag gör när jag har tråkit skulle jag sitta här hela dygnet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Va med emma..(som FORTFARANDE är i grekland <_<) :), är från Grekland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (Xray @ 01/11-2004 18:48:23) Va med emma..(som FORTFARANDE är i grekland <_<) :), är från Grekland! roligt :) jag brukar chatta på fuska eller spela ps2, eler läsa en tidning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 sitter vid dator, men har jag data-förbud spelar jag tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 spelar tv spel eller spelar runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Pratar oftast med Yu o.o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Spelar Ps2 eller så far jag ut. Eller så far jag till en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.