NightMaker Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 vad tror ni att jag får om jag säljer... Kirbys airride har allt och inte en repa på skivan och köpte det för 649kr ;) Pokemon channel har allt och en lite repa på skivan köpte det för 499kr ;) Mario party4 har allt och inte en repa på skivan köpte det för 349kr ;) Luigis manition har allt och inte en repa på skivan köpte det för 249kr ;) Vad tror ni att jag får om jag säjer dom till afären? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) 1000-1500 ungefär. Redigerat 2 November 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Tror inte de vill köpa tillpaks spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Men vad menas med "har allt"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Box och manual ? Lite över 1000kr.. Gå in och fråga annars.. När jag frågade vad jag skulle få för mitt Jedi Academy sa dom 50kr..:mellow: Och jag hade köpt det för 499.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Samma sak för mig... :mellow: Fast det var ett Gba-spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg