Nafrali Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 om en min mamma skulle röka skulle jag drabbas mer av det än hon eftersom röken går ut genom luften så det är egoistiskt att röka! samtidigt och desutom tänker många ungdommar men vaddå? jag röker bara marbro light men light är farligare än vanlig eftersom man drar in luften djupare med light. Röker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 om en min mamma skulle röka skulle jag drabbas mer av det än hon eftersom röken går ut genom luften så det är egoistiskt att röka! samtidigt och desutom tänker många ungdommar men vaddå? jag röker bara marbro light men light är farligare än vanlig eftersom man drar in luften djupare med light. du skulle inte alls drabbas mer av röken än henne...det e som vanliga luften.. när du andas in så kommer det in en femtedel syre(eller vad det nu är) och andas ut kanske ca. en tiondel syra.. samma sak är med röken.. och om du inte typ.. ger mun-mot-mun metoden så blandas det även ut med den vanliga luften och blir inte så "koncentrerad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det kallas passiv rökning och dom som utsätter sina tex barn för det är egoister! Ingen i min familj röker förutom morfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det kallas passiv rökning och dom som utsätter sina tex barn för det är egoister! Ingen i min familj röker förutom morfar. ja.. men det är inte farligare än om man röker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Man bestämmer ju själv om man vill röka eller ej. Jaa..Klart man gör? Har jag sagt nåt annat ? <_<.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag tror inte detta är riktigt sant faktiskt! Min farmor rökte som f*n när hon var ung och hon är snart 80 nu. Kan det vara att hon skulle bli runt 90-100 år isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (Mellanmjölk @ 02/11-2004 18:40:12) Man bestämmer ju själv om man vill röka eller ej. Jaa..Klart man gör? Har jag sagt nåt annat ? <_<.. nej.. men vissa andra har sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Har rökt vattenpipa en gång. Smaka skitgott.Smaka äpple men det kanske var för att det var äpplesmak på tobaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 så du menar att min farfar har tur han är 85år och han rökte från han var 16-40års ålder :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 shit dudes, gaaamla nyheter..har vetat det lääänge. men min mormor fyller 94 nästa år och hon rökte så in i hellvete när hon va ung..så vissa har tur :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 En gång gjorde jag o några poolers en stor brasa.... Sen så typ tog vi tidningspapper.... o rökte.... De smakade bläää när man gjorde halsbloss.. "host".... Min mamma röker typ 10 ciggs/dag.... Är de normalt eller är de onormalt mycke :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Skulle aldrig röka, är allergiker. För den delen, hur många tänker egentligen på att det är rökförbud på skolor? Nästan inga alls. Det finns faktiskt en lag som förbjuder rökning på skolområdet - INKLUSIVE utomhus, på parkeringen o dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.