Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Problem med syskon ? Jag har hört att det är ganska vanligt.. Tänkte bara fråga hur ni har det ? Man hör ju ofta: "Jag hatar min lillebror!! Ska döda honom !".. Själv är jag den ända som är kompis med mina syskon.. Dom flesta brukar avsky dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 nej du e inte den enda jag oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans.... :) Han dör hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans.... :) Han dör hela tiden haha, lol. Min syrra har inte gjort nåt överdrivet ( förutom att kasta en linjal så jag fick ducka så det blev ett hål i väggen. Eller petat en penna i mitt öga när jag var liten ) fast hon har räddat skinet på mig engång på paradisbadet :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag och min bror spelar också mycket tv-spel tillsammans. Fast när man spelar Halo brukar det låta: "Va f*n, jag skulle ju ha snipern, ditt j*vla pucko" sen vill han inte spela mer ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Brukar spela med min store bror som är 15 år lan i cs han utklassar mig :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Typ samma här :P Men hur gammal é din brorsa Mellanmjölk :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 18.. Hurså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Själv så får man dras med 3 storebröder som brukar slå på mig men det känns ju inte när man tål så mycket. :D Alltid när jag frågar om jag får spela med dom så säger dom: nej jag vill spela själv, Även fast han menar att jag alltid vinner mot dom. :D Liksom vi umgås aldrig förutom min yngsta storebror, han brukar fråga om jag vill hänga med honom. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Min bror brukar iritera mig så jag får ryck .men han är helt klart 1000 gånger starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 har en 16 årig syrra som e helt ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag o mina brorsa,Typhoon e bra kompisar,vi gör allt möjligt tillsammans,från Tv-Spel till pingis Men så har jag en liten brorsa som e 5 år,som vi mobbar dag å natt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.