Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Problem med syskon ? Jag har hört att det är ganska vanligt.. Tänkte bara fråga hur ni har det ? Man hör ju ofta: "Jag hatar min lillebror!! Ska döda honom !".. Själv är jag den ända som är kompis med mina syskon.. Dom flesta brukar avsky dom.. Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 nej du e inte den enda jag oxå Citera
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans.... :) Han dör hela tiden Citera
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Jag och min lillebror(7år) brukar spela Halo tillsammans.... :) Han dör hela tiden haha, lol. Min syrra har inte gjort nåt överdrivet ( förutom att kasta en linjal så jag fick ducka så det blev ett hål i väggen. Eller petat en penna i mitt öga när jag var liten ) fast hon har räddat skinet på mig engång på paradisbadet :rambo: Citera
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Skrivet 2 November 2004 Jag och min bror spelar också mycket tv-spel tillsammans. Fast när man spelar Halo brukar det låta: "Va f*n, jag skulle ju ha snipern, ditt j*vla pucko" sen vill han inte spela mer ;P Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Brukar spela med min store bror som är 15 år lan i cs han utklassar mig :meddum: Citera
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Typ samma här :P Men hur gammal é din brorsa Mellanmjölk :blink: Citera
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Själv så får man dras med 3 storebröder som brukar slå på mig men det känns ju inte när man tål så mycket. :D Alltid när jag frågar om jag får spela med dom så säger dom: nej jag vill spela själv, Även fast han menar att jag alltid vinner mot dom. :D Liksom vi umgås aldrig förutom min yngsta storebror, han brukar fråga om jag vill hänga med honom. :rolleyes: Citera
Gäst 0012 Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Min bror brukar iritera mig så jag får ryck .men han är helt klart 1000 gånger starkare. Citera
Offline Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 har en 16 årig syrra som e helt ok.. Citera
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Jag o mina brorsa,Typhoon e bra kompisar,vi gör allt möjligt tillsammans,från Tv-Spel till pingis Men så har jag en liten brorsa som e 5 år,som vi mobbar dag å natt :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.