Mezox Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) Jag är nu i "Yoshi village" och är helt förvirad jag hittar inget som tycks vara användbart. Vad ska jag göra? Redigerat 14 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ja just ja, det var det som var nästa nivå. Man ska hitta alla de bortsprungna Yoshi-ungarna och få en kompis som heter Sushie. Om du varit i djungeln en sväng och sen går tillbaka till Yoshi village så kommer de att berätta att deras ungar sprungit bort i djungeln. Sushie hittar du uppe i ett träd, det var hon som skulle passa ungarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Jag har hittat alla yoshiungar och har fått den där grejen jag har läggt in den i statyn men där inne finns det inget man kan göra. Redigerat 15 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Någon som har kommit till is bossen typ,jag hittar bara den blåa nyckeln,inte den röda......någon som vet vart den ligger :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 snipson, kolla om speglarna verkligen är speglar.. Mario bros, ja, jag har klarat hela spelet.. Det är lite klurigt hur man ska göra. I det första är det en buske man kan flytta på så finns det en stig där, sedan får du testa dig lite fram ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 kanske e lite fel fråga, men är paper mario kul? är det värt o köpa? ville bara inte starta en ny tråd för de frågorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det är ju en smaksak. Gillar du rollspel så köp det. Varierande på många sätt och skämt m.m. tidsfördriv ett tag framöver ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag tycker helt klart det är värt pengarna, det började lite segt men sen blev det bara bättre och bättre. Jättekul spel tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag är i Mt. lavalava vad ska jag göra där? Xade: Jag det är jättekul enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Du ska hitta en bättre hammare bl.a och sen besegra lavamonstret. Det är egentligen bara att följa vägen, ingen svår grotta direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag tycker det är kul men jag har bara hyrt det en gång så jag hann inte så långt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jag hat fått Lakilester. Jag tror man ska gå förbi det stället med knapparna som höjer/sänker sig. Vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg