Avregistrerad Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ja.. e ssbm värt pengarna???? (jag har inget gamecube) Men en kompis undrar (han har gamecube) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jaaa ssbm äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jaa fett SSBM e bäst! och Zelda THe Wind waker tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Värt mer än vad det kostar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 NEEEEEEEJJJJ!!!!!! dom lurar bara dig MELEEEEE suger jag lovar..........(inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 :ph34r: :evil: ÄR DU PSYK ELLER DET ÄGER ALLA SPEL TILL GAMECUBE OCH MAN TRÖTTNAR NÄSTAN ALDRIG PÅ DET!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :ph34r: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 liksom han skämtade...såg du inte hans lilla (inte),i slutet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja det är det. Särskilt om man spelar typ 2-4 stycken. Fast det är bra single player också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Håller längst ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Har haft det i 3 år trötnar aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det är bra men för lite attacker. Men det är dock ganska bra för då vet du att med alla gubbar om du trycker upp och A så slår du åt det hållet du drar styrspaken åt. Det är en väldigt udda typ av fighting spel. Jag känner inte till något annat fighting spel som man rör sig så fritt på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det äger alla Fighting spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg