(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 hmm? spelet kommer ägaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Four swords adventures är till Gamecube. Men jag menade att det har typ GBA grafik. Ja just det,glömde det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 the legend of zelda hmm?? försök komma på super häftiga namn och häftiga saker som borde ändras.. ÄNDRAS: link hans dräkt borde inte vara grön jag tycker det vore häftigare med vit ellr svart och att bossen är någon annan än ganondorf. HÄFTIGT NAMN: The legend of Zelda....... tha sword horse ridning game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Nej, Ganondorf är bäst. Jag tycker också att man borde typ kunna ändra dräkt, men grön borde man också kunna vara. Jag skulle vara typ vit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ellr kanske genomskinlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Osynlig. Det skulle också vara coolt om man typ kunde vara flera karaktärer, typ Zelda och Sheik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 mm men man borde kunna vara tingle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ja, springa runt och sälja kartor :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 asså jag pratade med nintedo dom håller på med en ny konsool (kan va nexus) info kommer snart nästa år! :lol: sry back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 hmm asså vad borde finnas kvar från dom gamla zeldaspelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag har läst nånstans att grottorna och templena kommer att ses uppifrån, som i dem gamla zelda-spelen, och när man möter en fiende så går kameran tillbaka bakom Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ok en bild till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg