(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Skrivet 5 November 2004 hmm? spelet kommer ägaaa
Brawler Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Four swords adventures är till Gamecube. Men jag menade att det har typ GBA grafik. Ja just det,glömde det :P
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Skrivet 5 November 2004 the legend of zelda hmm?? försök komma på super häftiga namn och häftiga saker som borde ändras.. ÄNDRAS: link hans dräkt borde inte vara grön jag tycker det vore häftigare med vit ellr svart och att bossen är någon annan än ganondorf. HÄFTIGT NAMN: The legend of Zelda....... tha sword horse ridning game
Kuzune Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Nej, Ganondorf är bäst. Jag tycker också att man borde typ kunna ändra dräkt, men grön borde man också kunna vara. Jag skulle vara typ vit.
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 ellr kanske genomskinlig?
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Osynlig. Det skulle också vara coolt om man typ kunde vara flera karaktärer, typ Zelda och Sheik.
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 mm men man borde kunna vara tingle
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Ja, springa runt och sälja kartor :rolleyes:
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 asså jag pratade med nintedo dom håller på med en ny konsool (kan va nexus) info kommer snart nästa år! :lol: sry back to topic~
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 hmm asså vad borde finnas kvar från dom gamla zeldaspelen
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Jag har läst nånstans att grottorna och templena kommer att ses uppifrån, som i dem gamla zelda-spelen, och när man möter en fiende så går kameran tillbaka bakom Link.
Rekommendera inlägg