(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 vad e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) om du inte vet vad Triforce är ligger du illa till Redigerat 8 November 2004 av K.K. Slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jooo jag har nyaste zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jooo jag har nyaste zelda! jättekul <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 om du inte vet vad Triforce är ligger du illa till skoja ju bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 joo jag har den JAPANSKA VERSIONEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 men spelet är ju inte klart <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jooo i japan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Nej den kommer till japan nästa år, i mitten av året, och det kan jag bevisa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag vet att den kommer att heta zelda and the four sword adventure... och den kommer komma ut i 2005-01-07 byt signatur för du är ingen expertfsa är ett helt annat spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag längtar efter det spelet..man kan ju slåss när man rider häftigt!!Bara jag har pengar då för att jag ska ju köpa Nintendo DS när det kommer ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ofta du har spelet golden mewto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg