Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan
Skrivet

Det blir som ett sjöslag har jag sett. Långa skepp som åker förbi varandra och skjuter med sina kanoner.

Ser den på fredag 20/5. Dagen efter Premiären.

• Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Självklart har jag stora förhoppningar för denna filmen.. varken 1an eller 2an var särskillt mycke o se :/

Jag är dock lite rädd för att den inte kommer ha samma härliga kännsla som 4-6an och man kanske blir lite missnöjd..Som jag blandannat blev på 1an o 2an.

Gäst Tour
Skrivet

säger bara en sak sista star wars sista star wars

det måste man se det är en klassiker som går i graven efter denna film

skulle (har jag hört)göras en tv-serie också om star wars ska utspela sig mellan 3 och 4 och avsnitten skulle vara 100minuter långa :gitarr:

Skrivet

detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D

Skrivet

ok, för mej är det filmstaden gbg, kl 21.00, onummererat.....

det var rena turen att jag fick 3 artiklar, farsan höll precis på att göra en brasa med lördagens tidning, men jag hann stoppa honom i sista stund.... tur att man slapp köa i flera dygn, fick du köa nåt mjölkis ?

Gäst Spirtual
Skrivet

detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj.....  :P :D

Jag köade men fick tyvärr inte tag i nåra biljetter :(

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Är det så lång kö så att det inte finns några biljetter kvar? :huh:

Shit!Jag hörde på radio att dom har redan börjat köa för SW Ep III

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...