Hoppa till innehåll

Star Wars


Zekk_018
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Det blir som ett sjöslag har jag sett. Långa skepp som åker förbi varandra och skjuter med sina kanoner.

Ser den på fredag 20/5. Dagen efter Premiären.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart har jag stora förhoppningar för denna filmen.. varken 1an eller 2an var särskillt mycke o se :/

Jag är dock lite rädd för att den inte kommer ha samma härliga kännsla som 4-6an och man kanske blir lite missnöjd..Som jag blandannat blev på 1an o 2an.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

säger bara en sak sista star wars sista star wars

 

 

det måste man se det är en klassiker som går i graven efter denna film

 

 

 

skulle (har jag hört)göras en tv-serie också om star wars ska utspela sig mellan 3 och 4 och avsnitten skulle vara 100minuter långa :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, för mej är det filmstaden gbg, kl 21.00, onummererat.....

 

det var rena turen att jag fick 3 artiklar, farsan höll precis på att göra en brasa med lördagens tidning, men jag hann stoppa honom i sista stund.... tur att man slapp köa i flera dygn, fick du köa nåt mjölkis ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj.....  :P :D

 

Jag köade men fick tyvärr inte tag i nåra biljetter :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Är det så lång kö så att det inte finns några biljetter kvar? :huh:

Shit!Jag hörde på radio att dom har redan börjat köa för SW Ep III

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...