Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Det blir som ett sjöslag har jag sett. Långa skepp som åker förbi varandra och skjuter med sina kanoner. Ser den på fredag 20/5. Dagen efter Premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag ska självklart se den! Troligen någon gång i helgen efter premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Självklart har jag stora förhoppningar för denna filmen.. varken 1an eller 2an var särskillt mycke o se :/ Jag är dock lite rädd för att den inte kommer ha samma härliga kännsla som 4-6an och man kanske blir lite missnöjd..Som jag blandannat blev på 1an o 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 blir väl till att börja köa strax, köerna började ju i lördags i göteborg och stockholm, lär kommer ner till skåneland snart också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Ska se den på helgen efter premieren, orkar inte köa för en film, ändå om jag har höga förväntningar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 säger bara en sak sista star wars sista star wars det måste man se det är en klassiker som går i graven efter denna film skulle (har jag hört)göras en tv-serie också om star wars ska utspela sig mellan 3 och 4 och avsnitten skulle vara 100minuter långa :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Då skulle det bli ganska onödigt, måste jag säga..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) Onsdag 18 Maj kl 23.59. SF Filmstaden i Lund. Rad 1, plats 55,56. Premiären, åka in med morsan på natten B) Yes. Redigerat 16 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ok, för mej är det filmstaden gbg, kl 21.00, onummererat..... det var rena turen att jag fick 3 artiklar, farsan höll precis på att göra en brasa med lördagens tidning, men jag hann stoppa honom i sista stund.... tur att man slapp köa i flera dygn, fick du köa nåt mjölkis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D Jag köade men fick tyvärr inte tag i nåra biljetter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Är det så lång kö så att det inte finns några biljetter kvar? :huh: Shit!Jag hörde på radio att dom har redan börjat köa för SW Ep III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.