Zekk_018 Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 mycke grym film... en filmhar ju alltid misstag även den här... det värsta var jediutplåningen ochden som jag hade väntat mest på, fighten mellan obi och ani, var för kort... den skulle kunats gjort bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 kankse inte ska avslöja vad som händer för de som inte har sett den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Min kompis sa att den va jätte bra, hon såg den på premieren. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Varför ska inte du se på den da? Eftersom den hade säljt så mycke så det var slut på biljetterna! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Ja alla billjeter är typ nå upptagna nu i en vecka tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 kankse inte ska avslöja vad som händer för de som inte har sett den ;) Några saker vet man ju redan, typ. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 I förr går släpptes trailern har sett den och Star Wars verkar få ett bra slut på filmerna .själv länktar jag tills jag får se den... är jag ensam om det eller?? Nepp, jag vill också se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag o nåra polare ska se den imorgon på filmstaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 ok, ha så kul ! (det kommer ni ha, jag lovar :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Hur lång är filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Hur lång är filmen? 2 timmar och 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 En & ½ timme.Nästan 3 timmar.Nästan lika lång som att åka från typ Malmö till Öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.