epaaj Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag tror inte Mellanmjölk och jag delar samma åsikter vad gäller Star Wars. Lite kanske men inte allt. Jag tycker Jar Jar Binks är en bra karaktär. Han är så j*vla skön :P Kanske lite överdrivet med vissa saker ibland men det är inte farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 han hör typ hemma på nån parodi utav star trek på en reklamkanal, inte i star wars iallafall.. f*n jag är skitsugen på att lira episod 1 till playstation one :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jar Jar Binks gör ju att Star Wars blir roligare. :D Men jag tycker att Heyden Christiensen gör en bra jobb, fattar inte vad du har emot honom. Han spelar bra i 2:an, men även i 3:an. Förresten är 2:an bättre än 1:an. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 det är ju just det som är felet, star wars ska inte vara rolig ;) hayden christensen är det värsta jag sett pålänge, och nej, 2an är inte bättre än 1an. tvåan var riktigt dålig, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 men klonkriget är en höjdare! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 förresten, har nån smakat empire på burger king? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 han hör typ hemma på nån parodi utav star trek på en reklamkanal, inte i star wars iallafall.. f*n jag är skitsugen på att lira episod 1 till playstation one :D Skitdåligt faktiskt. Riktigt j*vla värdelöst spel. Filmen var hyffsad, men inte bäst. Långtifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Måste bara tycka att 2an lätt är den sämsta..Dock ej sett 3an än. Men enligt vad man har hört o sett så låter den rätt grym ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 det är ju just det som är felet, star wars ska inte vara rolig ;) hayden christensen är det värsta jag sett pålänge, och nej, 2an är inte bättre än 1an. tvåan var riktigt dålig, faktiskt. jag tycker fyran är bäst av alla. Ska se den igen på bio idag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Typ, för jag har sett den:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 det är ju just det som är felet, star wars ska inte vara rolig ;) hayden christensen är det värsta jag sett pålänge, och nej, 2an är inte bättre än 1an. tvåan var riktigt dålig, faktiskt. 4:an? Du menar den från 1977? Den går väl inte på bio nu i alla fall :P Du menar säkert episod 3. Ja, det är rörigt. Jag har själv problem med det där. Inte på samma sätt men i alla fall. Vad tycker ni att man ska säga om episod 3 och 6? Vilken av dessa är sjätte filmen och vilken är tredje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Höhö, 3an är väl 3an och 6an är väl 6an. Typ. Men ändå inte... Svårt det där . :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.