Netsire Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Här En Möbel. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/orange_hc_soffa.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det är ju en kopia av hc soffa på habbo!fast andra färger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jaa men inte som habbo. bara annan färg jaa det går vell bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Ja med Sms eller Telefon . Eller om man tipsar en vän får man 3 gratis Babodollar. Ruffy.D jag har sett den där i en Habbo club sida och man får inte göra liknande möbler därför då kan man bli stämd eller vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Okej men asså hur lägger man in paint bilder har jag missat det också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 22 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Okej men asså hur lägger man in paint bilder har jag missat det också? Tjena DanneEn Fråga? Vilka Bilder? Menar Du Lägga In Här ? Eller I Paint? Det Beror På Vilken Bildtyp Det e tex gif, bmp o m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag menar bmp och hur man lägger in här har ni svar på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Hej jag är intresserad av att hjälpa till men då vill jag bli Bobba (Hobba). Jag kan hjälpa med möbler och Hemsidan. Har själv gjort många sidor. Redigerat 22 November 2004 av Xbox_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Kul att bli bobba men det måste finnas tjejer som är bobbor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag vill jätte gärna bli hobba om jag får:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Du menar bobba? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 får jag oxå bli bobba? men det e nog bättre om vi kallar d något annat! dom på habbo kanske får nys om d och blir arga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg