neVah Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Stön...trippelinlägg... KLAGA!!!!! och du nebbig du o danne159 ska ni inte va med så stick bara... blir d problem så e d vårt fel så ni behöver inte bry er!! så ba stick om i itte ska va med längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (redigerat) Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159 Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...! Redigerat 28 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159 Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...! babbo motel har ingenting med habbo att göra Habbo Hotell Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jajaja men nu bryr jag mig inte om tråden. <_< *hoppas på att tråden låses snart* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (0012 @ 28/11-2004 11:23:14) Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_< Precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (0012 @ 28/11-2004 11:23:14) Jag fick en varning för att jag gjorde trippel inlägg i DEN HÄR tråden den här tråden bryter mot några regler. <_< Och nu börjar jag tro att det inte blir något vi kan iaf ALDRIG bli lika bra som habbo. Jag säger bara vincent det är lika bra att lägga ner allt! Du ska inte skylla på vincent det v ar du som bröt mot regeln <_< Jag skyller inte på vincent! <_< Varför anklagar du mig för att ha skylligt på vincent? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (Wacko @ 28/11-2004 10:26:56) Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159 Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...! babbo motel har ingenting med habbo att göra Habbo Hotell Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra! Men det är ändå dumt att snylta på någon annans namn sådär som ni gör... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (nebbig @ 28/11-2004 13:30:59) (Wacko @ 28/11-2004 10:26:56) Ha STOR bokstav först på ->D<-anne159 Ni fattar inte varför ni kommer få problem ni kommer få ett problem för att ni bara kallar det babbo motel osv...! babbo motel har ingenting med habbo att göra Habbo Hotell Babbo Motel Det låter nästan som habbo men Babbo motel är ej copyrightat Men "HABBO HOTELL" det är copyrightat så det har ingenting med saken att göra! Men det är ändå dumt att snylta på någon annans namn sådär som ni gör... <_< Ja precis och nebbig har du sett att jag har skyllt på vincent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 man måste inte göra sulake..blabla.... moin kompis gör egna CS-banor utan å betala :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag nhar gjort egna dogfighter banor utan att betala... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 dannne skit i tråden m du itte ska va med!!... låt oss få trubbel om du nu tror att vi ska få d! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg