Gäst Xray Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Shockwave om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Men vad använder man för program? Är det ingen som vet? Äntligen Är Mr.Mjua Inne :lol: Men Titta Nån Som Har Hittat Prog????? prog=program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 www.macromedia.com sen så laddar ni ner shockwave player men det är också bra att ha flash player för utan dom programen för då kan man NÄSTAN spela vilket spel som helst på internet (online spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Kommer det bli ett eget habbohotel eller verkar inte så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Ett eget habbohotell går inte o ha. ni kan inte ta sånna namn som habbo och hobba och sånt som kan bli stämda för... men det skulle funka bara ni inte lägger ut det på internet men det är en bra idé :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ett eget habbohotell går inte o ha. ni kan inte ta sånna namn som habbo och hobba och sånt som kan bli stämda för... men det skulle funka bara ni inte lägger ut det på internet men det är en bra idé :cool: ^^Men Spelet Ska Iallafall heta Babbo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 coolt babbo hihihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 coolt babbo hihihi Babbo Motel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag vill gärna vara med på det därr Babbo motel när det blir klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (vincent_spider @ 14/11-2004 20:45:47) coolt babbo hihihi Babbo Motel :lol: babbo motel bra namn jag måste få vara med på babbo alla som vill borde få bli medlem jag också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Kan det inte vara så att dom som kommer från Fuska ska få lite gratis möbler och så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ja det tycker jag också men typ kan jag få bli som en hobba eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg