0013 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 utom dom i allmänt, poäng, skola och dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 trråden är bortglömd nu :P :P :lol: :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 trråden är bortglömd nu :P :P :lol: :P :P Vad är det med det då?Dom flesta kanske fattat att Admin inte ger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 De va bättre innan nu är de konstigt att om man har gjort 300 inlägg är man nykomling...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 De va bättre innan nu är de konstigt att om man har gjort 300 inlägg är man nykomling...! Man blir inte rank 2 förrän typ 620 inlägg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 De vur bätre inan nu är det inde bra at om man har jort 300 inläg är man nykomliyng...! håller med och det är ju inte så bra det tycker iaf inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 helt okej enligt mig kanske får vissa spammare att lägga av :) det nya sustemet är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag tycker det är bättre nu, så varför klaga? Fast jag tycker att "Cooling" låter lite konstigt. Själv undrar jag varför nästan alla blir arga. Antaligen för att dom har fått lägre rank... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ja, nya systemet e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Asså om vi säger så här:Rankerna e typ samma bara att dom har mindre fyrkanter för det är svårare att nå en högre rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dåligt för alla spammers alltså :D så nu kanske alla dom försvinner det skulle vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 nja vissa försvinne rnog men det kanske kommer nya och ser till att spamma på ett nytt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.