xpliT Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Vad är det här dålig updatering?! Jag var stabil förut och nu är jag nykomling! FuskaMynt och FuskaPoäng. Ha! Det suger! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) [ÄNDRAT] Redigerat 7 November 2004 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Är det rankingen här på fuska som betyder något för dig? Är det därför du spammar och håller på för att få bättre ranking? Helt onödigt tycker jag att du tar upp det <_< Du kan ta det via PM till admin eller skriva i den tråden han redan skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag var Elité Gamer nu är jag bara "medlem". :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag tycker med att den suger men jag ska köpa en titel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ingen har fått behå¨lla sin ranking,men fuskapoäng är mer sällsynta en inlägg Jag hade 3800 inlägg ,men bara 1500 fuskapoäng,så är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag har fler fuska poäng och jag hade över 1000 inlägg. Alltså borde jag ha #5 MINST Jag bryr mig inte så mycket men det ser lite fult ut asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag har fler fuska poäng och jag hade över 1000 inlägg. Alltså borde jag ha #5 MINST Jag bryr mig inte så mycket men det ser lite fult ut asså. Dina inlägg är kvar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (Mario Bros. @ 07/11-2004 17:31:27) jag har fler fuska poäng och jag hade över 1000 inlägg. Alltså borde jag ha #5 MINST Jag bryr mig inte så mycket men det ser lite fult ut asså. Dina inlägg är kvar. <_< JA, dina inlägg är oxå kvar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (No Fear @ 07/11-2004 17:33:18) (Mario Bros. @ 07/11-2004 17:31:27) jag har fler fuska poäng och jag hade över 1000 inlägg. Alltså borde jag ha #5 MINST Jag bryr mig inte så mycket men det ser lite fult ut asså. Dina inlägg är kvar. <_< JA, dina inlägg är oxå kvar <_< Har jag sagt att de inte är det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jo... om du frågade mig :).. (Som jag vet att du inte gjorde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag har fler fuska poäng och jag hade över 1000 inlägg. Alltså borde jag ha #5 MINST Jag bryr mig inte så mycket men det ser lite fult ut asså. Du har missuppfattat:Det är så många fuskapoängman ska ha,inte inlägg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.