「ケイーサマ」 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 mhm...de flesta medlemmarna här hör nog inte till spöarna...! jag menar datanördar e ju inte de starkaste personer...själv tar man ju mer än 100 i bänkpress!n00bs Hum... Rå styrka förlorar oftast mot taktik. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 bara för att man e medlem på fuska så betyder inte det att man e datanörd tänk lite om jag får be :angry: :angry: :angry: !!!! nja mer än hälften måste va de för att de här e faktist ett tv-spels diskutionsforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 aja men endå man moste inte vara helt freakad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Ha ha jag blev ner slgaen och dom sparkad på mage aj aj aj aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Spöad: Hahaha Vilken Tanke :lol: Spöare: Nej , men jag brukar spöa mina polare på "skoj" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) Jag är spöarn! har aldrig blivit spöad.... rektorn på skolan har respekt för mig :rambo: han vågar inte göra mig nåt. Redigerat 10 Januari 2005 av vampire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag vet att de flesta av er ljuger. Alla som säger att de spöar vemsomhelst e säkert bara töntar som inte klarar av att ta en som är 2-3 år yngre än er. Men ni kan väl bara sluta ljuga.. >_> vampire : mhm.... jag tror dig... idiot.. [NO OFFENSE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) jag blir bara spöad när dom är i grupp ca 3-6 st... annars vågar dom inte slåss mot mig men när dom är i grupp så vinner dom oftast för att jag blir sparkad i smal benen Redigerat 15 Januari 2005 av Jimbo_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Spöar inte och blir inte spöad. Vissa tycker att om man tex, slänger nån ner i golvet så tycker dom att dom har spöat nån. För mig är spöa att tex, slå nån i andsiktet tills dom faller ihop. Eller bara smocka till nån.. Spöa är inte om ett vinyl-feta ''lägger'' sig på nån så att dom faller till marken. För mig ska det komma blod eller tårar då är man spöad.(Förutom för ''över känsliga'' personer som gråter för allt.) Naokin: Håller med dig till 100% ! Redigerat 19 Januari 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 mhm...de flesta medlemmarna här hör nog inte till spöarna...! jag menar datanördar e ju inte de starkaste personer...själv tar man ju mer än 100 i bänkpress!n00bs lol visst men då är du säkert klumpig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja hör nog till dom som ''KAN'' spöa någon men gör det sällan. tycker ej att det är viktigt om man spöar eller om man blir spöad. om man gnäller om att man får för mycket stryk så börga träna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Spöad: Hahaha Vilken Tanke :lol: Spöare: Nej , men jag brukar spöa mina polare på "skoj" :P Sluta ljug -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.