Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (No Fear @ 08/11-2004 17:53:19) Jag vill inte vara Elite Fuskare va f*n, jag gillar ju inte o fuska ffs ! hette det inte über fuskare görut, eller var det bara något jag fick för mig :S Über Fuskare > Elite Gamer > Kändis, jag tror att det var så förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Nej.. Überfuskare>Elite gamer>Små kändis>Kändis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (No Fear @ 08/11-2004 18:53:19) Jag vill inte vara Elite Fuskare va f*n, jag gillar ju inte o fuska ffs ! hette det inte über fuskare görut, eller var det bara något jag fick för mig :S ok jag undra varför Orson inte är cooling :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 *suck*.. Jag är iaf inte nöjd med de nya rankerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Inte jag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ta bara en person som Bobby Orr, han är den 22 regestrerade. Just det, då blir han nykomling ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hyfsat iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag tycker typ inte nykomling för det känns som man nyss kommit Typ nåt som ahr att göra med attt man inte skriver så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Såklart, men då är det väl ändå bättre att ha 'prao' ? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Såklart, men då är det väl ändå bättre att ha 'prao' ? <_< Ja,fast det känns lite konstigt när vissa har praoat i 1 år :lol: Men ändå,egentligen gör inte ranken så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag tycker typ inte nykomling för det känns som man nyss kommit Typ nåt som ahr att göra med attt man inte skriver så ofta vill du att den första ranken ska heta seg skrivare eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (Danne159 @ 09/11-2004 14:08:45) Jag tycker typ inte nykomling för det känns som man nyss kommit Typ nåt som ahr att göra med attt man inte skriver så ofta vill du att den första ranken ska heta seg skrivare eller vad menar du? Nja,det låter för taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.