0013 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 era hjärnor tror jag Orson menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Fuska poängen är till för att man inte ska kunna spamma till sig en rank, eller snarare att det ska vara svårare att spamma till sig en rank. Det måste ju någon gång komma någon uppdateringen, jag tycker denna blev ganska lyckad, inte rankerna dock. Fuska poängen är ju oxå till för att Fuska.se ska få många fusk och recensioner. Det är inte allt för misslyckat tycker jag.Stämmer bra det.. Fuska.se är inte bara forum utan även Fusk och recensioner därför belönas de som skickar in fusk även de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (Xray @ 08/11-2004 20:33:19) Vad är det som är bättre med det nya systemet ? För jag antar att han gjorde ett nytt för att det skulle bli bättre, knappast sämre iallfall. Om jag har förståt rätt så har han försök sortera det: FuskaMynt: Köpa saker i affären/avatars/banners etc. FuskaPoäng: När man har skrivit inlägg, skickat in fusk/recensioner. okej ! jag har inte varit inne på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag tycker att dt har blivit mkt komplikerad med två slags poäng :( :wacko: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Bästa ändringar admin har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vad är weird..? Jag menar så här dom flesta verkar tycka att det är rankens nummer (t ex #1) som räknas,så fast man har mycket inlägg ,så vill dom ha högre rank' Så isåfall kunde man lika gärna gör att man går upp en rank för varje inlägg om det är så kul :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 asstörande. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! Jo...Det ser ju lite fult ut, eller konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 håller med jag har varigt mdlem rätt så länge inte 2år då men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Se bara på ranken "Fuskare"... Det är väl bara negativt att kallas fuskare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Asså,ni tänker helt weird :S Är det roligare ju högre siffra det är på ranken Isåfall kan man ju göra så att man går upp en rank för varje inlägg,om det är det som räknas Elite Gamer e typ lika med medlem,så är det bara,du ahr lika mycket respekt fortfarande Hur mycket respekt man har, har inget med rank att göra. ALLA människor är värda lika mycket respekt. Och rank 2 är knappast samma sak som rank 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.