0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 varför har ni satt in dom för? Jag tycker bara dom stör där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Reklam för sidorna. För varje klick får Admin x öre som kan användas till ny server m.m. Men visst är det dålig placering. Forum.Fuska.se->Blandat om spel/forumet->Fuska.se->*Ämne* bör vara just vid inläggen & inte reklam mellan inläggen & ovan nämnda. Redigerat 16 November 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 om Admin får pengar så kan vi ju alla klicka! ^^ Jag tycker dock att det ser fult ut där den finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jaa, dt e ju bra att Admin får pengar för sidan, men kunde man inte ha lagt dt nån annanstans? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 på mitt forum är det såna reklamer det kanske är för att du har en hostad forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 på mitt forum är det såna reklamer inte på mitt!måste man göra nått eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Det är okey med reklamen där den var innan, men två rader med annonser är bara för mycket! Men annonsen står åtmindståne stilla och är tyst. Redigerat 16 November 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vi har beslutat att utvärdera och se hur effektiv den nya reklam är innan vi beslutar dess öde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Den är otroligt iriterande! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vi har beslutat att utvärdera och se hur effektiv den nya reklam är innan vi beslutar dess öde. kan inte du lägga den på höger sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) Tycker jag också ,men om sidan blir bättre så.. Jag tycker den ska vara längst ner (det kasnke inte är så många som ser den då iåförsig) Redigerat 17 November 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 kan inte du lägga den på höger sidan? Ja, det finns gott om plats där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.