Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Själv hade jag behållt det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 skulle slösa allt på öl och hor*r(skoja bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 spara det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Åka till Japan, starta ett företag, och finansiera alla japanska band (betala för deras uppträdanden etc.)*_*;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 gått till polisen och lämnat tillbaka det. (skojja) Köpt nu dator och massor tv-spel,sportsaker och godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Skulle gett dom till polisen och antagligen fått en aning stor hittelön hederligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Lämnat tillbaks dem till polisen då har man gott hjärta.Isåfall lägga dem i banken och njuta av räntan.Onödigt att köpa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag skulle läga hälften av pengarna i banken :rolleyes: , och köpa saker med resten av pengarna :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag skulle lägga in alla pengarna på banken och spara dem tills jag blir gammal men tänk om det var svarta pengar då :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag skulle nog ta lite och lägga in på banken.... sen skulle jag lämna till polisen... om du skulle spara det skulle de lätt söka upp dig och gripa dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag skulle inte få behålla dom för mina föräldrar >_________________> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Lämnat in den till polisen, fått en fet hittelön och en bamse kram av den tjocke ägarn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.