Anorectic Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 lägga tre fjärde delar av allt i banken och shoppa sönder mej för resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Gått till polisen,vad annars.. men vanligt viss brukar någon person inte ha flera miljer i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Gått till polisen och fått 10% i hittelön.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Rubriken lyder: Fylld med miljoner.. Miljoner är plural, alltså är det mer än en miljon. 10 miljoner, du får 1 miljon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Rubriken lyder: Fylld med miljoner.. Miljoner är plural, alltså är det mer än en miljon. 10 miljoner, du får 1 miljon :P + gott samvete :kung: Jag skulle lämne till polisen,hittelönen skulle jag köpt en ny dator för + massa annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Gått till polisen,vad annars.. men vanligt viss brukar någon person inte ha flera miljer i plånboken. knarklangare,maffia mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 som den lilla tjuv ja e så skulle ja ta nå tusen och lämna resten till polisen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (# 21 @ 19/11-2004 17:20:55) det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt... Folk med ett samvete. <_< Jag är besviken på många här. Självklart lämnar man in till polisens hittegodsavdelning. <_< du, för så mycket pengar skulle jag göra vad som helst, VAD SOM HELST Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Skulle du hoppa framför ett tåg ?.. >.< Snacka om girigbuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 som den lilla tjuv ja e så skulle ja ta nå tusen och lämna resten till polisen :cool: som den stora tjuv som jag är skulle jag behålla allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Skulle tagit det, och lagt in det mesta i banken, haft 100´000 kvar i plånboken. Slösa lite och bli väldigt glad över räntan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag hade tagit en miljon sedan gett resten till polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.